Fitnessartikelen van de week – 3-6-2018

fitnessartikelen van de week

Elke week publiceer ik hier op Strongville.nl de meest opzienbarende, leerzame, mind-blowing, verhelderende, frisse fitnessartikelen die ik deze week op internet gespot heb.

Week 22 stond in het teken van:

Dairy: Is It Good Or Bad For You? – Precision Nutrition

Uitgebreid en superinformatief artikel over één van de zaken waar nog de grootste misverstanden over bestaan op voedingsgebied: zuivel.

4 Mistakes Men Still Make In The Gym – Paul Carter, T-Nation

Mannen, pak je aantekeningenboekje er maar bij.

Weegschalen: Gebruiken of Ritueel Verbranden? – Tom Wanders

Toch een klein beetje reclame maken voor mezelf. Deze keer schreef ik over de meestgebruikte progressietoool, dat niet de meestgebruikte progressietool hoort te zijn.

5 Quick Tips To Increase Strength – Tony Gentilcore

Handige, compacte en heldere tips op een stukje sterker te worden. En een BOSU-bal diss. What’s not to like?

The Ways You CAN Use a BOSU Ball – Meghan Callaway

Oké, ik moet zwichten. Alle tools kunnen een tijd en een plaats hebben in de fitness. Zelfs die verrekte BOSU!

How To Adjust Your Meal Composition To Solve 3 Common Problems – Georgie Fear

Goede tips om drie veelgenoemde praktische problemen van het diëten een stuk comfortabeler te maken.

How Getting Injured Can Make You A Better Coach — Justin Ochoa, John Rusin

In het decennium dat ik train ben ik vaak genoeg geblesseerd geweest om dit te kunnen beamen.

All About Recovery – Dr. Nicholas Licameli

Omdat herstel even belangrijk is als trainen voor een optimale prestatie.

De Glycemische Index Nutteloos? Onnodig, Eenzijdig en Complex – Chivo.nl

Goed onderbouwd artikel waarom je het fenomeen GI links kunt laten liggen.